منوی اصلی


تقویم همایش ها

مهلت ارسال مقالات

10:7 1402/11/15

مهلت ارسال مقالات و اعلام نتایج داوری سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه تمدید شد.


مهلت ارسال مقالات و اعلام نتایج داوری سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه تمدید شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات کامل روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد و به این ترتیب علاقمندان شرکت در این همایش همچنان برای ارسال مقالات خود فرصت دارند.

سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه توسط دانشگاه ولایت ایرانشهر از روز ۱ تا ۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در ایرانشهربرگزار خواهد شد.

برنامه این همایش شامل نشست­ های علمی موازی و میزگردهای تخصصی، نشست ­های ارائه مقالات پژوهشی و صنعتی، سخنرانی­ های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و صنعتی، کارگاه­ های آموزشی تخصصی و مسابقات علمی دانشجویی هدفمند برای پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران خواهد بود. این همایش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی شیمی و سایر رشته های مرتبط است.

همچنین امکان معرفی پیشرفت­ های علمی و فناوری دانشگاه­ ها، شرکت­‌های دانش بنیان و صنعتگران در قالب ارائه تولیدات علمی و محصولات تولیدی و صنعتی در نمایشگاه جانبی همایش فراهم آورده شده است. علاوه بر آن، نمایشگاه فضای مناسبی برای تعریف نیاز صنعت به نیروی انسانی متخصص و معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان توانمند دانشگاهی و امکان برقراری تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه خواهد بود.


191
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
گالری تصاویر

تماس با ما
تلفن ثابت

05431251320

نمابر
ایمیل

conference@velayat.ac.ir

آدرس

استان سیستان و بلوچستان، شهرستان ایرانشهر، کیلومتر ۵ بزرگراه شهید مرادی ، دانشگاه ولایت



دانشگاه ولایت