تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


مهلت ارسال مقالات

15 بهمن 1402

مهلت ارسال مقالات و اعلام نتایج داوری سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه تمدید شد.


مهلت ارسال مقالات و اعلام نتایج داوری سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه تمدید شد.

آخرین مهلت ارسال مقالات کامل روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تمدید شد و به این ترتیب علاقمندان شرکت در این همایش همچنان برای ارسال مقالات خود فرصت دارند.

سومین همایش ملی محاسبات نرم علوم مهندسی در صنعت و جامعه توسط دانشگاه ولایت ایرانشهر از روز ۱ تا ۳ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در ایرانشهربرگزار خواهد شد.

برنامه این همایش شامل نشست­ های علمی موازی و میزگردهای تخصصی، نشست ­های ارائه مقالات پژوهشی و صنعتی، سخنرانی­ های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و صنعتی، کارگاه­ های آموزشی تخصصی و مسابقات علمی دانشجویی هدفمند برای پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران خواهد بود. این همایش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی شیمی و سایر رشته های مرتبط است.

همچنین امکان معرفی پیشرفت­ های علمی و فناوری دانشگاه­ ها، شرکت­‌های دانش بنیان و صنعتگران در قالب ارائه تولیدات علمی و محصولات تولیدی و صنعتی در نمایشگاه جانبی همایش فراهم آورده شده است. علاوه بر آن، نمایشگاه فضای مناسبی برای تعریف نیاز صنعت به نیروی انسانی متخصص و معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان توانمند دانشگاهی و امکان برقراری تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه خواهد بود.


189
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .


مجوز ISC
۰۲۲۳۱-۶۴۶۴۷
تلفن ثابت

05431251251

نمابر

05431251251

ایمیل

aseis@velayat.ac.ir

آدرس

سیستان و بلوچستان- ایرانشهر- کیلومتر 5 بزرگراه شهید مراذی- دانشگاه ولایت- دانشکده فنی و مهندسی و علوم پایه- دبیرخانه دائمی همایش ها

سامانه مدیریت همایش های دانشگاه ولایت